zaterdag 25 februari 2012

trouwen met een nog-erger-dan-groentje....

Sander weet dus niets van bruiloften, het is af en toe te grappig voor woorden, maar soms moet ik er ook wel een beetje van zuchten... ;)

Lach en/of huiver om zijn top 3 niet zo slimme opmerkingen:
3. Wie snijdt dan de bruidstaart aan? Is dat ook een taak voor de ceremoniemeester??
2. We kunnen toch gewoon een stuk of 10 mensen meevragen om mee te gaan met het foto's maken? Waarom maak je je daar van tevoren druk over?
1. Zullen we deze voor de trouwerij erbij doen? (en dan wijzen op een taart uit een kookboek....)

En mijn antwoorden:
3. Ehmz.... WIJ?!
2. Ehmz.... Nee?!
3. Ehmz.... Denk je dat ik niks beters te doen heb op de dag voor de trouwerij dan het bakken van een taart?

Uiteraard is deze blog met een dikke knipoog geschreven en ben ik hartstikke gek op Sander, maar als het op hem aankomt dan wordt het helemaal niks ;)

1 opmerking:

  1. Misschien heb je iemand in je omgeving die die lekkere taart uit het kookboek voor je kan maken? Is ook meteen een leuke cadeau om te krijgen ipv van allerlei 'rommel' die je toch nooit meer gebruikt.

    Qua foto's is het wel erg leuk om buiten de eventuele fotograaf die je inhuurt ook een bekende wat foto's te laten maken. Als er iemand achter de camera staat die je kent zijn de foto's vaak veel spontaner. En misschien heb je dan wel helemaal geen fotograaf nodig en kan deze persoon dat ook als cadeau geven?

    Ik vind het eigenlijk wel lollig dat Sander dat soort dingen niet weet. Echt zo lekker onbenullig en echt iets voor een man. :-)

    BeantwoordenVerwijderen