maandag 20 februari 2012

control freaking prinses of blozend bruidje?

Nu 'de kogel door de kerk is' leert Sander een kant van mij kennen die hij nog niet zo heel goed kende: de control freaking prinses. Of was het nou toch pitbull?? Ik bijt me helemaal vast in de trouwerij * bloos * wil alles waar andere mensen een jaar over doen in één week geregeld hebben. Dat is nu eenmaal mijn perfectionistische aard; zodra alles geregeld is, is dat wel weer over.... (hoop ik!)

Maar tegelijkertijd kan ik er ook wel weer om lachen.... Zeker als ik dan dit soort filmpjes zie, echt té bizar!

4 opmerkingen:

  1. Laten we even vaststellen, dat dit geen normaal gedrag is! Dit is echt schaamteloos, zowel de bruid als de programmamaker. Maar blijkbaar zijn er veel mensen die dit willen zien, waardoor het straks heel 'normaal' wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook bizar, maar denk zeker niet dat dit als normaal gedrag wordt gezien. Het 'normale' vinden mensen alleen helaas vaak niet interessant om naar te kijken :(

      Verwijderen
    2. Ik kijk nooit naar die real life programma's, daarom komen dit soort dingen voor mij elke keer weer als een schok. Ik kan werkelijk niet begrijpen dat mensen zich zo willen laten zien op televisie of internet. Ik ben me wel bewust van de rol van de regisseur, maar ja je hebt zelf toch ook je grenzen waar je niet over heen wilt gaan.

      Verwijderen