dinsdag 21 februari 2012

my precioussss.....

Gisteravond hebben Sander en ik een fijne beslissing gemaakt over de ring. Ik had namelijk 's middags een oproepje op facebook gezet, namelijk op de groep van de No Impact Week, om te vragen of iemand een oplossing wist voor het 'probleem'. Ik kreeg al snel allerlei tips en reacties, waaronder eentje voor deze site.

Op de site kwam ik al snel een ring tegen die ik echt hartstikke leuk vind. Dus heb ik direct een plaatje naar Sander gestuurd, om te vragen hoe hij erover dacht. Sander was ook helemaal enthousiast. Dus nu hebben we een zilveren ring, gemaakt van gerecycled zilver. Helemaal groen, fair en verantwoord dus. Ben er helemaal blij mee!

Dus, zoals ook op de ring staat: ik ben nu happily ever after.... (Of in elk geval een stuk happier dan twee dagen geleden, met die houten ringen!!)

Nu we dit van het lijstje af hebben gestreept kunnen we ons weer op iets anders richten, namelijk het regelen van een zaaltje en de trouwlocatie.... We houden jullie op de hoogte :)  

Overigens moest ik denken aan dit filmpje, echt een aparte ringdrager, ik zou daar zelf nooit voor kiezen maar moest er wel erg om lachen...




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie ringen hebben ze daar zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar goed kunt slagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die ringen vind ik ook erg mooi, vooral omdat ze niet helemaal perfect zijn, een beetje hobbelig (net als een echt huwelijk). Veel bijzonderder dan die standaard trouwringen.En de tekst erin vind ik helemaal bij jou passen, al ken je ik niet IRL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt al een ander alternatief (gelukkig) maar als je weet hoe goud gewonnen wordt dan wil je echt geen goud meer dragen. Ik was me er ook niet zo van bewust maar zag er pas een programma over, en als je dat op je in laten werken wil je echt nooit never goud meer. Hoe die mensen moeten zwoegen en er practisch niks aan verdienen, nee dan wil je het zélfs niet meer voor één keer.

    Goed dat je zo'n mooi alternatief hebt gevonden en niet bezweken bent voor de 'prinses/diva' in je. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen