vrijdag 2 maart 2012

geweldige website

Ik heb vandaag echt een geweldige website gevonden. Eigenlijk zomaar zo opeens kwam ie voorbij toen ik aan het zoeken was naar alternatieven voor een corsage. En nu zit ik al de hele avond glimlachend naar trouwfoto's van allerlei mensen te kijken die hun trouwerij op een alternatieve manier hebben gevierd.

Van pagan handfasting tot een jaren '50 thema tot een gothic trouwerij... Allemaal mensen die hun eigen hart hebben gevolgd en er écht hun dag van hebben gemaakt. Dit beurt mij helemaal op, want de laatste dagen was ik toch steeds wel bezig met wat er wel en niet hoort.... Ik dacht dat ik de enige was die gekke wensen had voor een trouwerij. Maar het blijkt maar weer: het kan nog veeeeel gekker ;)

Dus als je ook gek bent op mensen die apart en excentriek zijn, mensen die gewoon doen wat hun hart ze ingeeft en mensen die zich niet laten tegenhouden door wat hoort, ga dan een kijkje nemen op offbeatbride. Echt een geweldige site! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten