donderdag 22 maart 2012

Even iets rechtzetten

Ik kreeg een aantal vragen over een artikel dat ik op Xead heb geschreven over communiceren met je partner over de bruiloft. Als je dit stukje zo leest dan is het allemaal heel erg zwart-wit geschreven. Dit is absoluut geen blauwdruk van hoe Sander tegenover ons huwelijk staat, gelukkig!

In het begin was ik dus erg enthousiast over de trouwerij en Sander was er nog niet zo mee bezig. Sterker nog: hij remde me erg af, omdat ie bang was dat ik me téveel zou laten meeslepen. Ik heb toen een aantal artikeltjes gelezen over hoe mannen omgaan met trouwerijen en op basis daarvan heb ik het artikel geschreven. De enige twee dingen die ik wél als directe input heb gekregen van Sander zijn dat ie liever dingen in het echt bekijkt dan op plaatjes en dat ie soms niet doorheeft hoe diep sommige gevoelens bij mij gaan.

Lees deze tekst dus zeker niet alsof het helemaal over Sander gaat of dat ik zo negatief over Sander zou denken. Het is echt een topvent... Anders zou ik niet met hem trouwen :)

3 opmerkingen:

  1. Dat was het dus ook een beetje, dat ik er niets uit herkende van hoe je over Sander persoonlijk schrijft. Maar ook in zo'n artikel is het belangrijk dat wat je schrijft jouw mening is (tenzij het over een stelling gaat) je wilt er toch niet aan meewerken dat er op zo'n manier veralgemeniseerd wordt. Daar doe je zowel mannen als vrouwen mee te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook erg getwijfeld voor ik dit artikel heb gepost :) Maar Sander zei dat het wel kon ;) Gewoon puur 'informatief' hoe andere mensen erover kunnen denken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag Sander ook niet als een enorme hork hoor ;-) Iedereen is gewoon anders.

    BeantwoordenVerwijderen