donderdag 9 juli 2015

Een beslissing over mijn trouwjurk

Sinds anderhalve week ben ik druk bezig met opruimen, hierbij geïnspireerd door het boek Opgeruimd van Marie Kondo. Sommige dingen zijn makkelijk weg te doen, andere kosten wat meer moeite. Een voorbeeld van een moeilijke beslissing was mijn trouwjurk. Je draagt hem eigenlijk nooit meer, maar het is wel een voorwerp met een emotionele lading.

Uiteindelijk heb ik er toch maar voor gekozen om hem op Marktplaats te zetten. Ik ben benieuwd of hij zal worden verkocht...


De advertentie voor mijn trouwjurk staat hier 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige trouwjurk zeg! Leuk dat je het met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg gedurft, maar wat een mooie trouwjurk! Heel klassiek op een of andere manier. Hoop voor je dat je hem kunt verkopen. Maar anders kan je je bruidssieraden of bruidsjurk ook altijd nog laten vermaken om ze een tweede leven te geven!

    BeantwoordenVerwijderen